marți, 5 martie 2013

New In: Sampon antimatreata L'Occitane



Din cauza unor dereglari hormonale (pe baza tiroidiana) si dataorita schimbarii anotimpului am probleme cu matreata. Nu iarna sau toamna, cand te gandesti ca pielea corpului si inclusiv cea a capului sunt deshidratate ci cand mi-e lumea mai draga- primavara. Am remarcat schimbarea aceasta la nivelul scalpului in urma cu doi ani si pentru tratarea matretii am folosit Dercos de la Vichy, sampon pe care il recomand cu toata caldura. Insa primavara aceasta am vrut o schimbare. Cei de la L'occitane se laudau cu un sampon cu un complex vegetal format din 5 uleiuri esentiale(ienupar, arbore de ceai, lamaie, cimbru si piper) destinat matretii si cu faptul ca produsul nu contine parabeni, silicon sau coloranti sinteticim iar parfumul este 100% natural. 
Pentru ca nu demult mi s-a terminat samponul de la Vichy,  fara sa stau prea mult pe ganduri am dat fuga-fuguta la cel mai apropiat Sensiblu pe care l-am gasit in cautarea produsului minune. Pretul de pe site-ul oficial L'Occitane este de 68 lei pentru 250 ml de produs. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca au o reducere de 25% la toate produsele de pe stoc (care nu sunt putine!) si in plus de asta, la orice produs cumparat, indiferent de valoare, primesti o crema de maini de 30 ml cadou! (pretul unei astfel de creme este de 25 de lei in mod normal). Asa ca in total am platit 51 de lei (cu tot cu reducerea aferenta cardului meu de fidelitate Sensiblu) pentru doua produse cu o valoare de 93 de lei. Happy me!
Avand in vedere ca astazi l-am achizitionat, l-am folosit o singura data si ma declar (deocamdata) multumita. Crema de maini este fenomentala insa- eu am ales-o pe cea cu bujori si are un miros si o textura suberba. 

Pentru ca produsele de la L'occitane nu sunt tocmai ieftine, va recomand sa dati acum fuga (promotia se desfasoara pana pe 8 martie daca tin minte corect) la cel mai apropiat magazin L'occitane si sa beneficiati de reducere!

P.S. Voi face o postare mai detaliata cu parerile mele despre sampon dupa ce imi creez o imagine mai concreta despre el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu